پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112069
مسلمانان جهان دست در دست هم متحد شدند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1039

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از يلام فردا::اين اولين باري نيست كه آمريكا و ر‍ژيم صهيونيست دل مسلمانان را به درد مي آورند و در صدد نشان دادن چهره اي متفاوت از مسلمانان اند و تا بحال خود متحمل ضرر وزيان هاي  زيادي نيز شده اند.

اينبار نيزهمزمان با يازدهمين سالروز حوادث 11 سپتامبر، سايت «يوتيوب» با انتشار فيلمي ضداسلامي با مضمون اهانت به بزرگ‌ترين انسان تاريخ؛ حضرت محمد مصطفي صلوات الله و سلامه عليه، بى‌سابقه‌ترين اهانت‌ها را به حضرت خاتم‌النبيين روا داشت.

اما آمريکا و رژيم منحوس صهيونيست غافل از عکس العمل غيرتمندانه مسلمانان جهان بودند،و خوشبختانه شاهد بوديم كه دود اين فتنه در چشم خودشان رفت و به فاصله يك روز از نمايش اين فيلم سفير آمريكا و دو نفر از همكارانش در ليبي ترور شدند و سفارت آمريكا در مصر تسخير شده و پرچم آن به زير كشيده شد.

 در كشورهاي مسلمان ديگر نيز اين تظاهرات و اعتراضات ادامه دارد،اگر كسي به پيامبر رحمه اللعالمين اهانت و توهين كند درست است كه قلب ما به درد مي آيد و بسيار بسيار ناراحت مي شويم ولي محبت او در دل ما بيشتر مي شود و به واسطه نفس پاك پيغمبرما، نابودي دشمنان را در آينده نه چندان دور خواهيم ديد.

اين حادثه حديث گهربار امام سجاد(ع) را در ذهن ها يادآور مي شود که: الحمدلله الذي جعل اعدائنا من الحمقاء.. يعني: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد.

 در حادثه 11سپتامبر ،آمريكايي ها حادثه اي را طراحي و مي خواستند مسلمانان را دراين حادثه مقصر نشان داده و در باتلاقي كه طراحي كرده بودند فرو ببرند، اما ما شاهديم كه خودشان در باتلاقشان فرو رفتند .

درسالگرد اين حادثه خواستند مسلمانان را تحقير کنند ولي باز ناکام ماندند، و حالا اين حديث گهربار از امام علي(ع) به ذهن ها مي آيد که: من شبّ نار الفتنه کان و قودا لها.   "کسي که بيفروزد آتش فتنه و آشوب را، خود هيزم و هيمه آن خواهد بود."

آنها خودشان فتنه گر بودند و الان با درست كردن اين حادثه و اهانت به پيامبر رحمه اللعالمين به اين فتنه دامن زدند و مطمئنا باز آنها هستند که زيان خواهند ديد و مانند هميشه نتيجه کارهايشان نتيجه ي عكس مي دهد.

اما مسلمانان در اين قضيه متحدتر شدند.ليبي ،مصر ،لبنان ،ايران و ... دوباره دست به دست هم متحد شده اند و هر روز در سراسر دنيا يك پرچم آمريكا و صهيونيست بيشتراز روزهاي قبل به آتش كشيده مي شود.

مي توان اين اطمينان را داد که در پايان دود اين فتنه ها به چشم خودشان خواهد رفت،و امريکا و رژيم پليد اسرائيل و همپيمانانشان يك قدم ديگر به نابودي نزديك خواهند شد و اين وعده ي الهي است كه:( زمين را صالحان به ارث خواهند برد

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html